Založ si blog

Ohlásiť alebo neohlásiť zlú starostlivosť o deti?

Viem, že táto téma je vysoko aktuálna aj vzhľadom na časté prípady spomenuté v médiách, ale aj kampaň proti juvenilnej justícii.

Myslím si však, že každý z nás, či už malé deti má, mal, nemá, si určite položil otázku: „Ako by som reagoval ja, keď by som o zlom zaobchádzaní s deťmi vedel/a?“

Aké boli Vaše odpovede? Ak ste odpovedali, že by ste sa obrátili na príslušné orgány s vedomosťou o zlom zaobchádzaní s deťmi, aké by boli Vaše očakávania na ďalší postup príslušných inštitúcií? A kedy vlastne môžeme povedať, že sa zle zaobchádza s deťmi?

Zaujíma ma aj odpoveď na otázku: „Ohlásiť, alebo neohlásiť zlú starostlivosť o deti?“ Aký je Váš názor?

 

. . . ako dlho ešte? ? ?

30.04.2014

Pri mojej práci sa stretávam so zložitými ľudskými osudmi, ich ťažkosťami, problémami, ale aj radosťami, či chvíľami šťastia. Nedá sa, a ani si nechcem na to zvyknúť, každý príbeh je rovnako dôležitý a vážny – nie sú ľahšie, ani ťažšie, pretože pre každého je ten najvážnejší, najťažší a neriešiteľný problém práve ten jeho… Jedna (ak sa [...]

. .. vec každodenná. ..

09.04.2014

Michal má pár mesiacov do odchodu na dôchodok…Je ženatý, má vnúča… Po páde režimu sa jeho manželka pokúsila podnikať v maloobchode. Žiaľ, nevyšlo to podľa jej predstáv. Z podnikania vznikli záväzky, ktoré pri ukončení podnikania všetky vyrovnala. Aj za cenu nebankového úveru, ktorým vyplatila podnikateľský dlh. Ten úver vzal na seba Michal. [...]

. . . zastavte ten kolotoč, chcem vystúpiť. . .

11.03.2014

Boli sme dohodnuté na tretiu poobede.Môj posledný klient odišiel pol hodinu pred týmto stretnutím a tak som mala chvíľu čas venovať sa administratíve. Ako to už býva, pozabudla som sa pri práci a môj pohľad na hodiny mi oznamoval, že bude pol piatej. Nuž, nie som ani prvá, ani posledná, ktorej klient nedal vedieť, že stretnutie ruší, pre istotu som sa pozrela na mobil, [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Stanislava

Píšem o všetkom, ale i o ničom...moje myšlienky, pocity, názory ukladám do písmenok, článkov, blogov...niektoré z písmeniek sú asi príliš zložité, niektoré asi bláznivé, v niektorých sa pýtam a hľadám odpoveď, z niektorých je možno cítiť hnev, obavy, ale i smiech a možno bezstarostnosť. Verím Malému princovi, ktorý má sprevádza celý život..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 15492x
Priemerná čítanosť článkov: 2582x

Autor blogu

Kategórie